Mini Koszyk

Zadzwoń do nas +48 505 945 675

Darmowa dostawa dla zamówień do paczkomatu InPost powyżej 100zł oraz
200zł dla zamówień kurierem.

NIP: 5882461673

Centrum Pomocy

Jesteśmy zawsze chętni, aby Ci pomóc.

Odpowiedzi na często zadawane pytania dotyczące zakupów

Zamówienia i Wysyłki

Informacje o tym jak szybko otrzymasz produkt możesz znaleźć na stronie produktu. Zazwyczaj jest to 24 lub 48 godzin od złożenia zamówienia. Zamówienia złożone do 13:00 za pośrednictwem  InPost paczkomaty wysyłamy tego samego dnia. Kurierem DPD do godziny 9:30.

Kilknij w zakładkę Moje Konto, i postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlonymi na stronie.

Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o potrzebie zmiany adresu wysyłki. Można to zrobić telefonicznie, mailowo lub korzystając z formularza kontaktowego. Informacje kontaktowe znajdziesz w sekcji Kontakt.

Skontaktuj się z nami korzystając z zakładki Kontakt lub odwiedź stronę Centrum Pomocy.

Krótko mówiąc: Nie. Nasze płatności są obsługiwane przez operatorów płatności. Czyli firmy przystosowane do przetwarzania takich danych. Np. Przelewy24.

Nie mamy dostępu do Państwa danych płatniczych takich jak loginy do kont bankowych, haseł oraz numerów kart płatniczych.

Tak, aby otrzymać fakturę VAT, zaznacz, że jesteś przedsiębiorca podczas składania zamówienia oraz zaznacz, że chcesz otrzymać fakturę VAT.

Aktualnie działamy tylko na terenie Polski.

W zależności od wielkości zamówienia oraz wybranej metody dostawy twoje zamówienie może zostać wysłane w jednej lub kilku paczkach np. podczas zamówienia dużej ilości produktów do paczkomatu, jeżeli nie zmieści się ono w jednej skrytce, wyślemy je w kilku paczkach.

Jeśli potrzebujesz wymienić przedmiot

Zwroty i Wymiany

Zwroty i wymiany nowych przedmiotów realizujemy pod warunkiem zgłoszenia zwrotu lub wymiany w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. Dokładne informacje znajdą Państwo na stronie naszego regulaminu.

Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji. Można to zrobić telefonicznie, mailowo lub korzystając z formularza kontaktowego. Informacje kontaktowe znajdziesz w sekcji Kontakt.

Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji. Można to zrobić telefonicznie, mailowo lub korzystając z formularza kontaktowego. Informacje kontaktowe znajdziesz w sekcji Kontakt.

Autoryzowany zwrot możęsz wysłać na adres:

LUKNOW ŁUKASZ MILEWCZYK
ul. Jana Kasprowicza 22
84-200 Wejherowo
woj. pomorskie
NIP: 5882461673
Email: luknow.biuro@gmail.com
Telefon: 505945675

Skontaktuj się z nami korzystając z zakładki Kontakt lub odwiedź stronę Centrum Pomocy.

Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji. Można to zrobić telefonicznie, mailowo lub korzystając z formularza kontaktowego. Informacje kontaktowe znajdziesz w sekcji Kontakt.

Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji. Można to zrobić telefonicznie, mailowo lub korzystając z formularza kontaktowego. Informacje kontaktowe znajdziesz w sekcji Kontakt.

Skontaktuj się z nami korzystając z zakładki Kontakt.

Darmowa wysyłka InPost

Na zamówienie powyżej 100zł

Łatwy 14 dniowy zwrot

14 dniowa gwarancja zwrotu

Gwarancja zadowolenia

Wysoka jakość produktów

100% Bezpieczny koszyk

Blik / MasterCard / Visa