Odpowiedzi na często zadawane pytania
Często Zadawane Pytania
Informacje o tym jak szybko otrzymasz produkt możesz znaleźć na stronie produktu. Zazwyczaj jest to 24 lub 48 godzin od złożenia zamówienia. Zamówienia złożone do 13 wysyłamy tego samego dnia.
Zwroty i wymiany nowych przedmiotów realizujemy pod warunkiem zgłoszenia zwrotu lub wymiany w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. Dokładne informacje znajdą Państwo na stronie naszego regulaminu.
Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o potrzebie zmiany adresu wysyłki. Można to zrobić telefonicznie, mailowo lub korzystając z formularza kontaktowego. Informacje kontaktowe znajdziesz w sekcji Kontakt.
Informacje odnośnie statusu twojego zamówienia otrzymasz na mail podany podczas zamówienia. Jeżeli pomyliłeś mail nic straconego, skontaktuj się z nami. Informacje kontaktowe znajdziesz w zakładce kontakt.
Skontaktuj się z nami korzystając z zakładki Kontakt lub odwiedź stronę Centrum Pomocy.
Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o potrzebie zmiany adresu wysyłki. Można to zrobić telefonicznie, mailowo lub korzystając z formularza kontaktowego. Informacje kontaktowe znajdziesz w sekcji Kontakt.
Aktualnie wysyłamy na całym terenie Polski.
W zależności o ilości zamówionych produktów oraz metody dostawy, twoje zamówienie może zostać dostarczone w jednej lub kilku paczkach. Np. Duże zamówienie do paczkomatu, jeżeli nie zmieści się od jednej skrytki zostanie podzielone na kilka paczek.